Veelgestelde vragen

Vragen over Thuis in Limburg (nieuwe website!)

Nieuwe website: wat gebeurt er met mijn inschrijving?

Uw inschrijving, persoonsgegevens en inschrijfdatum blijven gehandhaafd. Wel vragen we u om vanaf 21 februari uw inschrijfgegevens te controleren en uw inschrijving te activeren.

Wat gebeurt er als ik mijn inschrijving niet op tijd activeer?

Activeert u uw inschrijving niet voor 1 mei 2017 dan vervalt uw inschrijving inclusief de opgebouwde inschrijfduur.

Ik heb geen e-mailadres, hoe kan ik mijn inschrijving activeren?

Heeft u geen e-mailadres? Voeg dan vóór 14 februari een e-mailadres toe aan uw inschrijving. 

Alle correspondentie van Thuis in Limburg ontvangt u in het vervolg via e-mail. Zo sturen wij ook de instructies voor het opnieuw activeren per e-mail. Log dus in bij Thuis in Limburg ga naar ‘Mijn Pagina’ en voeg vóór 14 februari 2017 een e-mailadres toe aan uw inschrijving.

Hoe activeer ik mijn inschrijving?

Ga vanaf 21 februari 2017 naar de website www.thuisinlimburg.nl en log daar in met uw huidige inloggegevens. Volg de stappen en maak uiteindelijk een nieuw wachtwoord aan.

Behoud ik mijn inschrijfduur?

U behoudt uw opgebouwde inschrijfduur. Let op! U moet uw account wel opnieuw activeren.

Blijf ik mijn tipberichten ontvangen?

Het zoekprofiel dat u heeft aangemaakt bij Thuis in Limburg blijft ook uw zoekprofiel bij de nieuwe website. U blijft dus gewoon tipberichten ontvangen. Was u voorheen ingeschreven bij Woningburo Maastricht? dan wordt een vastgelegd zoekprofiel helaas niet meegenomen. U kunt dan zelf opnieuw een zoekprofiel invullen.

Hoe lang kan ik mijn inschrijving activeren?

U heeft tot uiterlijk 1 mei 2017 de tijd om uw inschrijving te activeren. Na 1 mei 2017 vervalt uw inschrijving inclusief de opgebouwde inschrijfduur.

Wanneer kan ik niet inloggen bij Thuis in Limburg ?

Vanaf dinsdag 14 februari tot en met dinsdag 21 januari 2017 kunt u niet inloggen bij Thuis in Limburg. Wilt u uw inschrijving wijzigen of reageren op woningaanbod, dan kan dit vanaf 21 februari 2017 via onze vernieuwde website. Om uw inschrijving te wijzigen, is het belangrijk dat u deze eerst opnieuw activeert.

Ik moet mijn inschrijving verlengen en nu?

U hoeft de inschrijving voorlopig niet te verlengen tot 1 jaar vanaf nu verlengen we de inschrijving automatisch voor alle woningzoekenden. U wordt dus niet uitgeschreven als u nu had moeten verlengen. Daar zorgen we goed voor. U ontvangt een herinnering per e-mail op het moment dat u weer moet verlengen.