Klachten

Soms gaat er iets mis of bent u om een andere reden niet tevreden. Dat horen wij graag zo snel mogelijk van u. Wij doen vervolgens ons best om uw klacht te verhelpen.

Heeft u een formele klacht?

Wanneer u een formele klacht in wil dienen, verzoeken wij u dit schriftelijk te doen. U kunt ons uw klacht per post of via e-mail naar wonen@woongoed2-d.nl toesturen. Vergeet niet om uw geboortedatum, naam en adres duidelijk te vermelden. Met deze gegevens kunnen wij u sneller van dienst zijn. Enkel schriftelijk ingediende formele klachten kunnen wij in behandeling nemen.

Wij horen graag van u wat wij beter kunnen doen.

Geschillencommissie

Het kan voorkomen dat u als huurder of woningzoekende niet tevreden bent over de behandeling van uw verzoek, vraag of klacht. Dit is natuurlijk erg vervelend. Ook voor ons is dit vervelend omdat wij een goede en zorgvuldige afhandeling van vragen en klachten heel belangrijk vinden. U bent onze huurder en wij willen graag een goede relatie met u houden. 

Daarom kunt u met uw vragen of klachten, indien nodig, terecht bij een onafhankelijke geschillencommissie. 
In deze folder leest u meer over de geschillencommissie.
U kunt dit  klachtenformulier gebruiken om een vraag of probleem aan de geschillencommissie voor te leggen. Het formulier kunt u per mail of per post verzenden.

Natuurlijk doen wij altijd ons best uw klacht zelf op te lossen, zonder dat we de geschillencommissie nodig hebben. We hopen altijd samen tot een goede oplossing te kunnen komen!