Reparatieverzoek

Is er iets kapot? Heeft u een technische vraag?

Voor de meeste vragen is WoonGoed 2-Duizend het aanspreekpunt.


Uitzonderingen:
Voor klachten aan uw verwarming kunt u rechtstreeks bellen met een monteur.
Voor problemen met het riool / de afvoer kunt u rechtstreeks bellen met RRS (Riool Reinigings Service).

 

 

Wilt u weten wie wanneer verantwoordelijk voor het oplossen van een reparatie dan kunt u
overzicht 'Reparatie A tot Z' raadplegen.

Een reparatieverzoek melden bij WoonGoed 2-Duizend kan op verschillende manieren:

  1. Geef uw reparatie bij voorkeur online door via het digitaal formulier.
  2. Stuur een e-mail naar wonen@woongoed2-d.nl en vermeld hierbij ook uw geboortedatum en andres. 
  3. Bel ons algemeen nummer (077) 4767 777, keuze 1.
    Houd er rekening mee dat het op maandag erg druk kan zijn. Mochten wij tijdelijk telefonisch niet goed te bereiken zijn, gebruik dan het digitaal formulier of bel later nog eens terug.
  4. Kom langs op kantoor. Ons adres is Pastoor Vranckenlaan 4 in Reuver. Ons kantoor is open van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 12.30 uur.

Spoedreparaties
Wanneer een reparatie echt niet kan wachten kunt u 7 dagen in de week, 24 uur per dag telefonisch contact opnemen via ons algemene nummer (077) 467 77 77. Geef hierbij dan aan dat het om een spoedmelding gaat. Dan sturen we zo snel mogelijk een monteur naar uw woning.

Voorbeelden van spoedmeldingen:
   - Stroomuitval;
   - Grote lekkages;
   - Stukgaan bel in zorgwoning.

 

Glasschades
Het herstel van een glasschade is in de regel voor uw eigen rekening. Wij zijn alleen verantwoordelijk voor het herstel van glasschades met een technische oorzaak. Hierbij kunt u denken aan lekkend isolatieglas.

Vanaf 1 juli 2017 biedt WoonGoed 2-Duizend echter ook een glasfonds aan. Voor een klein bedrag per maand
kunt u lid worden van het glasfonds. Wanneer u lid bent kunt u glasschades wel bij WoonGoed 2-Duizend melden en wordt de schade in de meeste gevallen door ons opgelost.
 

Wie voert de reparatie uit?
De meeste reparaties besteden wij uit aan een ander bedrijf. Dit bedrijf neemt dan binnen 24 uur na uw aanvraag contact met u op om een afspraak te maken.

Is van tevoren een inspectie nodig?
Soms is een inspectie vooraf nodig. Zodat we goed kunnen bepalen hoe we de schade het beste kunnen maken. Dan maakt onze medewerker een afspraak met u.
 

Voor deze meldingen kunt u rechtstreeks met een monteur contact opnemen:

Doet de verwarming het niet meer?
Dan kunt u rechtstreeks melden bij een van de onderstaande bedrijven. U hoeft ons dus niet eerst te bellen:
Gemeenten Echt-Susteren, Roermond (Swalmen), Maasgouw (Ohé en Laak en Stevensweert), Roerdalen en Leudal:

Breman Service Weert: (0900) 82 12 174

Gemeente Beesel (m.u.v. bewoners van de wijk Bösdael):

Fraku BV in Venlo:

- van 8.00 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 16.30 uur: (077) 351 20 70

- van 12.00 uur tot 13.00 uur en na 16.30 uur: (06) 52 52 71 07

Bewoners van de wijk Bösdael in Reuver:

U kunt een storing aan de verwarming rechtstreeks melden bij Breman op telefoonnummer (0900) 82 12 174 en een datum en tijdstip voor de afspraak inplannen.

Dit kunt u rechtstreeks melden bij RRS (Riool Reinigings Service). Zij maken een afspraak met u voor het ontstoppen van het riool of de afvoer. Afhankelijk van de oorzaak van het probleem kunnen de kosten voor eigen rekening zijn.
Bel hiervoor gratis 0800 - 099 13 13

Wilt u meer weten?
Voor eventuele vragen kunt u ons bellen op (077) 476 77 77. Wij helpen u graag.