Huur betalen

Hoe betaalt u uw huur?

U betaalt iedere maand huur aan WoonGoed 2-Duizend. Dit kan op verschillende manieren.

  • Wij geven de voorkeur aan huurbetaling via een automatische incasso van WoonGoed 2-Duizend. Door het invullen van een machtigingsformulier geeft u ons toestemming om maandelijks op de 1e van de maand de huur van uw bankrekening af te schrijven. Hierdoor heeft u geen omkijken naar de betaling, vergeet u nooit de huur te betalen en voorkomt u een betalingsachterstand.

Andere mogelijkheden zijn:

  • Via een pinbetaling uiterlijk op de 1e van de maand bij onze balie in Reuver.
  • Via een periodieke betaalopdracht / internet> u geeft uw bank opdracht om elke maand vóór de 1e van de maand de huur te laten overschrijven naar ons rekeningnummer.

Betalingsproblemen?

Heeft u betalingsproblemen of verwacht u deze door welke omstandigheden dan ook?
Laat het ons weten! Wij denken met u mee. Hoe eerder u dit bij ons meldt, hoe makkelijker de oplossing vaak is.

...in het uiterste geval de deurwaarder

Als dat nodig is, verwijzen we u naar andere hulpinstanties. Zorg dat u de gemaakte betaalafspraken bij een huurachterstand altijd goed en op tijd nakomt. Doet u dat niet? Dan schakelen wij de deurwaarder in. De extra kosten daarvan betaalt u. Al is een huisuitzetting wel het laatste wat wij wensen. Neem daarom direct contact op als u problemen voorziet. De oplossing is vaak dichterbij dan u denkt!

Heeft u vragen over de betaling van de huur?

In onze folder Welkom / Huurbetaling staat alle informatie die u nodig heeft voor het betalen van de huur.
Of bel met onze medewerkers Wonen via (077) 476 77 77. U kunt hen telefonisch bereiken van maandag tot en met donderdag van 8.30 uur tot 16.30 uur en op vrijdag van 8.30 uur tot 12.30 uur.

Wij helpen u graag!